مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 17:502023-01-03سياسي

فعالیت میدانی سردار سلیمانی بزرگ ترین ابزار دیپلماسی با عزت بود


امام جمعه مشهد با اشاره به سالگرد شهادت سردار دلها گفت: فعالیت میدانی سردار سلیمانی بزرگ ترین ابزار دیپلماسی با عزت بود.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها، سعید خلخالی: حاج قاسم سلیمانی، سردار پر افتخار انقلاب اسلامی و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که چه در جریان جنگ تحمیلی در سپاه کرمان و چه پس از دوران دفاع مقدس در عرصه های گوناگون حفظ کیان انقلاب اسلامی، رشادت های فراوانی از خود نشان داد؛ در دوران اخیر و پس از ظهور گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه به عنوان مدافع حرم و مغز متفکر مقابله با جریان تکفیری که مورد حمایت جانیان غربی و سعودی بودند، حضوری فعال و مؤثر داشت.

حاج قاسم سلیمانی که پس از وارد کردن صدمات جدی بر پیکره جریان تکفیری مورد خشم حکومت های حامی تروریسم قرار گرفته بود، بامداد 13 دی ماه 1398 در ساعت 1:20 دقیقه در عملیاتی که به دستور دونالد ترامپ، رییس جمهور وقت دولت تروریست آمریکا انجام شد، در حال خروج از فرودگاه بغداد هدف حمله پهپادهای آمریکایی قرار گرفت و به شهادت رسید.

محبوبیت شهید حاج قاسم سلیمانی در میان ملت های آزاده جهان به اندازه ای بود که موج وسیعی از محکومیت این اقدام جنایتکارانه سراسر جهان را فرا گرفت و واکنش های فراوانی را در پی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت میدانی سردار سلیمانی بزرگ ترین ابزار دیپلماسی با عزت بود

فعالیت میدانی سردار سلیمانی بزرگ ترین ابزار دیپلماسی با عزت بود