مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 18:352023-01-03ورزشي

حمله تند ساعی به پولادگر: مهماندوست را فراری دادی


آن زمان پولادگر پول کمیته المپیک را روی پولی که فدراسیون قرار بود به مهماندوست به عنوان سرمربی پرداخت کند؛ گذاشت و با همین کار ها او را از ایران فراری داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ تنش بین چند مدیر ورزشی فدراسیون های مهم ورزش ایران با پولادگر معاون وزارت ورزش بالا گرفته و به نظر می رسد دولت رییسی در این زمینه نتوانسته تعامل را جایگزین تقابل کند.

هادی ساعی در واکنش به صحبت های محمد پولادگر مبنی بر اینکه ساعی تفاهم نامه با وزارت ورزش را امضا نکرده و اعلام کرده بودجه فدراسیون تنها 2 میلیارد تومان بوده، گفت: بله درست است من تفاهم نامه با وزارت ورزش را امضا نکردم به این خاطر پولی که قرار است به ما بدهند بخشی از آن از تبصره 14 تأمین شده است، در واقع اگر وزارت ورزش تاکنون 9 میلیارد به ما پول داده هفت میلیارد آن از تبصره 14 بوده و وزارت ورزش تنها دو میلیارد به ما پول داده است.

20 میلیارد را مجلس به تکواندو داده و ربطی به وزارت ورزش نداردوی در واکنش به صحبت های پولادگر مبنی بر اینکه مبلغی که مربوط به تبصره 14 است از مسیر وزارت ورزش پرداخت می شود، خاظرنشان کرد: اگر قرار بود پول برای وزارت ورزش باشد اصلا چرا باید اسم تبصره 14 و مجلس به میان بیاید؟! حتی به برخی از فدراسیون ها پولی از طرف مجلس داده نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله تند ساعی به پولادگر: مهماندوست را فراری دادی

حمله تند ساعی به پولادگر: مهماندوست را فراری دادی