مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 18:372023-01-03سياسي

حمایت مجلس از تأمین نیروی انسانی مورد نیاز وزارت بهداشت


نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز وزارت بهداشت حمایت خواهیم کرد تا شرایط بهتری برای کادر سلامت رقم بخورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران ضمن تقدیر از توجه و عنایت وزیر بهداشت به حوزه سلامت استان سمنان اظهار کرد: با توجه به وسعت و پراکندگی وسیع این استان و لزوم خدمت رسانی به مردم در تمامی نقاط، این استان نیازمند توجه ویژه در زمینه ارتقای زیرساخت ها، امکانات و تجهیزات حوزه سلامت است.

وی ادامه داد: مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی خادم مردم هستند و باید در جهت جلب رضایت مردم تلاش کنند؛ ارائه خدمات مطلوب سلامت محور یکی از مهم ترین اولویت های اصول و اداره کشور است و خادمان این عرصه باید با همت دوچندان در زمینه افزایش رضایتمندی و اعتماد مردم نسبت به نظام تلاش کنند.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی افزود: اقدامات مناسب و مؤثری در حوزه انتخابیه در عرصه زیرساخت به ویژه بیمارستان 15 خرداد مهدی شهر، بخش های اعصاب و روان، سرطان، سوختگی و اورژانس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان، توسعه مرکز آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مجلس از تأمین نیروی انسانی مورد نیاز وزارت بهداشت

حمایت مجلس از تأمین نیروی انسانی مورد نیاز وزارت بهداشت