مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 18:582023-01-03سياسي

عالم اهل تسنن: سردار سلیمانی مدافع تمامی مظلومان جهان بود


امام جمعه اهل سنت روستای تازه یاب مانه و سملقان گفت: سردار سلیمانی برای دفاع از ارزش ها و آرمان های اسلامی نه تنها مدافع حرم، بلکه مدافع تمامی مظلومان جهان به ویژه مردم مسلمان عراق، - عبدالله آخوند خوش نظر، امام جمعه اهل سنت روستای تازه یاب مانه و سملقان در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد به مناسبت شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: نیت پاک و مجاهدت های شجاعانه در جبهه های حق علیه باطل برای دفاع از اسلام و امنیت مردم باعث شد که شهید سلیمانی در دل تمامی افراد جهان جای گیرد.

وی گفت: سردار سلیمانی برخلاف بسیاری از افراد به دنبال شهرت و آوازه نبود و همین امر رمز محبوبیت اصلی ایشان در بین مسلمانان است.

عالم دینی اهل سنت مانه و سملقان افزود: سردار قاسم سلیمانی نقش چشمگیری در برهم زدن معادلات سیاسی استکبار جهانی و ایادی استکبار داشت.

وی گفت: سردار سلیمانی برای دفاع از ارزش ها و آرمان های اسلامی نه تنها مدافع حرم، بلکه مدافع تمامی مظلومان جهان به ویژه مردم مسلمان عراق، سوریه و لبنان بود به گونه ای که این مجاهد بی ادعا پدیده شوم داعش را با درایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری، از صحنه روزگار محو کرد.

آخوند خوش نظر با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور توضیح داد: برخلاف بسیاری از برنامه های دشمن مردم ایران در دفاع از آرمان های شهدا و دفاع از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عالم اهل تسنن: سردار سلیمانی مدافع تمامی مظلومان جهان بود

عالم اهل تسنن: سردار سلیمانی مدافع تمامی مظلومان جهان بود