مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 19:002023-01-03سياسي

13 محکوم جرائم غیر عمد در خراسان شمالی به آغوش خانواده بازگشتند


رییس کل دادگستری خراسان شمالیگفت: همزمان با روز شهادت سردار دل ها، 13 نفر از محکومین مالی و جرایم غیر عمد به آغوش خانواده بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا براتی زاده ظهر سه شنبه در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی که در مجموعه دادگستری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با روز شهادت سردار دل ها، 13 نفر از محکومین مالی و جرایم غیر عمد در نتیجه تلاش های ستاد دیه استان، انجمن حمایت از زندانیان و کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیرین به آغوش خانواده بازگشتند.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی ادامه داد: به برکت خون این شهیدان عزیز و به ویژه در 13 دی ماه، مقارن با سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، این افراد طعم شیرین آزادی را بچشند.

وی افزود: به میزان سن شهید حاج قاسم سلیمانی، که در 63 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شدند، موجبات آزادی تعداد 63 زندانی برقرار شد و این در حالی است که یک نفر محکوم به قصاص نفس نیز از پای چوبه دار رهایی یافت.

براتی زاده گفت: دستگیری از نیازمندان، اخلاص، ایمان، مسؤولیت پذیری، تعهد، ایثار و از خودگذشتگی و نیکوکاری از جمله نمادهای برجسته و شناخته شده متجلی در رفتار و کردار این شهید بزرگوار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 محکوم جرائم غیر عمد در خراسان شمالی به آغوش خانواده بازگشتند

13 محکوم جرائم غیر عمد در خراسان شمالی به آغوش خانواده بازگشتند