مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 19:502023-01-03سياسي

سمنان سوگوار مالک اشتر زمان/ تبیین نقش وحدت آفرین شهید سلیمانی


همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسمی سلیمانی مراسم عزاداری و گرامیداشت با حضور مردم متدین و قدرشناس در اقصی نقاط استان سمنان برگزار می شود.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: شهید سلیمانی برای مردم استان سمنان جایگاه ویژه ای داشت در زمانی که مردم سمنان برای سخنرانی او، در روز 24 بهمن ماه 92 در مراسم گرامی داشت یاد شهید شاطری و صحبت هایی که درباره رمز ماندگاری انقلاب اسلامی کردند تا کنون در گوش و اذهان مردم این استان باقی مانده است.

حالا اما او نیست علی رغم اینکه گفته بود که سلام مرا به مردم استان سمنان برسانید و بگویید که در شاهرود حضور پیدا خواهم کرد اما نشد … این را یکی از هم رزمانش تعریف می کرد.

یاد سلیمانی ها اما برجا است مردانی که رفتند تا ایران اسلامی پابرجا بماند و الگویی برای دنیا شود.

همه ما یتیم شدیم حالا اما مردم دل تنگ او هستند یک رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه یکی از حسرت های من در جبهه این بود که شهید سلیمانی را ندیدم اما جایی بودم که ایشان ده دقیقه قبلش آنجا بود، به خبرنگار مهر ، می گوید: احساس ما این است که نسل ما جوانان یتیم شده است چرا که مانند شهید سلیمانی نداریم کسی که یک ملت بود کسی که آبروی یک امت بود و امروز ما فقدان ایشان را به شدت احساس می کنیم چرا که نام ایشان اجماع برانگیز بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان سوگوار مالک اشتر زمان/ تبیین نقش وحدت آفرین شهید سلیمانی

سمنان سوگوار مالک اشتر زمان/ تبیین نقش وحدت آفرین شهید سلیمانی