مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 20:052023-01-03سياسي

«ملت شهادت» از قاب دوربین دو عکاس قوچانی


نمایشگاه گروهی تحت عنوان «ملت شهادت» با مضمون عکس هایی از مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای مقاومت و سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی در مشهد مقدس در نگارخانه کتیبه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان گشایش یافت.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، همیشه برپایی نمایشگاه های عکس چه فردی و چه گروهی برای به نمایش گذاشتن واقعه یا حادثه ای است که در آن علاوه بر موضوعیت سوژه مردم محور اصلی آن به شمار می آیند.

شب گذشته با ارسال یک پیامک برای حضور در افتتاح نمایشگاه عکس دعوت شدم که شاید به دلیل متداول بودن برگزاری این گونه نمایشگاه ها در وهله اول علاقه ای برای حضور نشان ندادم اما این بار موضوعیت آن کمی جالب بود، نمایشگاهی تحت عنوان ملت شهادت با محوریت مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای حادثه تروریستی فرودگاه بغداد در مشهد مقدس .

هنگام تشییع پیکر پاک و مطهر شهید سلیمانی و شهدای مقاومت در مشهد نتوانستم در این مراسم حضور پیدا کنم و بیشتر تصاویر را از قاب تلویزیون یا خبرگزاری ها دیده بودم، پس بهترین فرصت بود که از نزدیک شور و حال و هوای آن روزها را پس از سه سال و البته این بار از قاب نگاه دو عکاس همشهری خودم ببینم.

دقایقی با تأخیر به افتتاح رسیدم، خبری از هیاهو و شلوغی مراسم های افتتاح که برای پروژه ها دیده می شود نبود و این یعنی چقدر هنر مظل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ملت شهادت» از قاب دوربین دو عکاس قوچانی

«ملت شهادت» از قاب دوربین دو عکاس قوچانی