مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 20:152023-01-03سياسي

«ولایتمداری» در تفکر حاج قاسم رمز عاقبت به خیری است


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در تفکر حاج قاسم ولایتمداری رمز عاقبت بخیری است و همه باید در حد توان خود برای محقق کردن منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در جامعه خود تلاش کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا دیلمی عصر سه شنبه در نشست تجلیل از دختران حاج قاسم اظهار کرد: حاج قاسم رمز عاقبت بخیری را ارتباط قلبی با ولایت فقیه می دانست.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: اگر کسی می خواهد عاقبت به خیر شود باید به منظومه فکری رهبر معظم انقلاب توجه داشته باشد و به دقت مباحثی که ایشان مطرح می کنند گوش دهد و در حد توان خود برای محقق کردن آن در منطقه و خانواده خود تلاش کند.

دیلمی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در وصف این مرد بزرگ گفت: حاج قاسم با شهادت خود زنده بودن انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

وی ادامه داد: بیش از 20 میلیون نفر در پای تابوت حاج قاسم حاضر می شوند و امروز سومین سالگرد این شخصیت بزرگ که تربیت یافته مکتب امامین انقلاب است و اگر بخواهیم فرد انقلابی را ترسیم کنیم باید از این مرد بزرگ نام ببریم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: دختران حاج قاسم بنا دارند راه حاج قاسم را زنده نگهدارند زیرا زنده نگه داشتن راه شهدا کمتر از شهادت نیست و تبیین ارزش ها و دستاوردها تکلیفی بر گردن همه ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ولایتمداری» در تفکر حاج قاسم رمز عاقبت به خیری است

«ولایتمداری» در تفکر حاج قاسم رمز عاقبت به خیری است