مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 20:352023-01-03اجتماعي

طرح مهارت افزایی تربیتی اجتماعی در البرز آغاز شد


رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش البرز گفت: طرح مهارت افزایی تربیتی - اجتماعی ویژه معاونان، - مربیان پرورشی و مشاوران مدارس البرز آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد منظوری عصر سه شنبه در آیین افتتاحیه این طرح مهارت افزایی تربیتی - اجتماعی ویژه معاونان، مربیان پرورشی و مشاوران که در آموزش و پرورش ناحیه یک کرج برگزار شد، اظهار کرد: در قالب این طرح 103 کارگاه مهارت افزایی برای معاونان، مربیان پرورشی و مشاوران مدارس البرز پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه ها به صورت کلاس های 40 نفره به مدت یک ماه برگزار می شود.

منظوری یادآور شد: موضوع این کارگاه ها، با توجه به نیازسنجی به عمل آمده از فعالان حوزه تربیتی و پرورشی مدارس استان البرز انتخاب شده است تا اساتید توانمند و مجرب برای هر موضوع استفاده شود.

وی ادامه داد: زندگی اجتماعی به ویژه حوزه تربیت کودکان و نوجوانان امروز به خاطر گسترش ارتباطات از پیچیدگی های خاصی برخوردار است، تغییرات ساختارهای اجتماعی و گسترش سیطره فضای مجازی که طی سالیان اخیر به یکی از چالش های مهم تربیتی تبدیل شده است.

رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی استان البرز تصریح کرد: فعالیت های تربیتی، فرهنگی، هنری، ورزشی و پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مهارت افزایی تربیتی اجتماعی در البرز آغاز شد

طرح مهارت افزایی تربیتی اجتماعی در البرز آغاز شد