مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 21:152023-01-03سياسي

جایگاه والای ایران در عرصه بین المللی غیرقابل کتمان است


عضو مجلس خبرگان رهبری و مشاور رییس جمهور در امور روحانیون با بیان اینکه جایگاه والای جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی امری غیرقابل کتمان است، - ایسنا/گلستان عضو مجلس خبرگان رهبری و مشاور رییس جمهور در امور روحانیون با بیان اینکه جایگاه والای جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی امری غیرقابل کتمان است، گفت: امروز در جایگاهی هستیم که به روسیه اسلحه می فروشیم.

آیت الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی عصر امروز سه شنبه 13 دی ماه 1401 در همایش علمداران بصیرت و هفتمین روز وداع با شهید گمنام سایت اداری گرگان که در مسجد امام علی(ع) مجموعه فرهنگی فجر دانشگاه گلستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر قدر داشته های خودمان را بدانیم نیاز نیست دست گدایی به سمت دشمنان دراز کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه ما از ظرفیت های موجود در کشور استفاده نمی کنیم، ادامه داد: فرصت یابی از ویژگی های انسان های بابصیرت است و باید با توجه به این اصل، نقاط قوت خودمان را ببینیم.

وی با اشاره به اینکه در شرایط تحریم تراز تجاری غیرنفتی کشور در حال مثبت شدن است، افزود: مردم باید میزان توسعه کشور در همه بخش ها را بدانند و از نوع نگاه سایر کشورها نسبت به کشورمان مطلع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه والای ایران در عرصه بین المللی غیرقابل کتمان است

جایگاه والای ایران در عرصه بین المللی غیرقابل کتمان است