مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 21:252023-01-03سياسي

نصب 100 امین موقوفات در آذربایجان شرقی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از نصب 100 امین موقوفات در استان خبر داد.

- حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی در جلسه آسیب شناسی ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان که با حضور معاونان مدیریت توسعه منابع انسانی و کارشناسان دستگاه های اجرایی استان به میزبانی اداره کل اوقاف استان برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم برگزاری این نوع جلسات موجب رشد و بالندگی و توسعه دستگاه های اجرایی استان و نیروی انسانی این دستگاه ها که مهمترین دارایی سازمان ها است، شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در ادامه با اشاره به جایگاه وقف در دین اسلام، گفت: وقف یک سنت دیرپای نبوی، علوی و فاطمی است که پشتوانه اقتصادی اسلام محسوب می شود.

وی افزود: سازمان اوقاف یک دستگاه مردم نهاد بر اساس نیت واقفان خیراندیش است که بیش از 100 سال پیش در کشور تشکیل یافته تا با خدمتگذاری به مردم از بیش از 800 نوع نیات واقفان در حوزه های مختلف پاسداری کند.

وی با بیان این که نیات واقفان خیراندیش از کمک به نیازمندان گرفته تا کمک به تامین غذای حیوانات و پرندگان در طول فصول سرد سال گسترده است، اظهار کرد: اجرای طرح هایی نظیر توزیع بسته های کمک تحصیلی به دانش آموزان محروم، بسته های معیشتی بین نیازمندان، کمک مالی به هیئات مذهبی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 100 امین موقوفات در آذربایجان شرقی

نصب 100 امین موقوفات در آذربایجان شرقی