مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 21:252023-01-03سياسي

مجریان سفر عتبات که ضعیف عمل کردند، از گردونه اعزام حذف می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت به ریاست حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب، - نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از سازمان حج و زیارت خواست تا شرکت هایی که عملکرد خوبی در زمینه اعزام زائران به عتبات دارند، تقویت کرده و آن ها که ضعیف عمل می کنند، از گردونه اعزام حذف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت به ریاست حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تشکیل شد.

دراین جلسه حجت الاسلام حسین بهجتی، مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری درعراق گزارش مشروحی از مشکلات کاروان های اعزامی به عتبات عالیات در حوزه های اسکان، حمل و نقل، بهداشت و درمان، تغذیه و نحوه انتقال زائران در داخل عراق و انجام زیارت در نجف، کربلا، کاظمین و سامرا ارائه کرد.

در ادامه حجت الاسلام صحبت الله رحمانی، معاون عتبات سازمان حج و زیارت درباره اقدامات صورت گرفته برای رفع این مشکلات درچارچوب طرح نوین عتبات توضیحاتی بیان کرد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز از معاون عتبات سازمان حج و زیارت خواست که ظرف یک ماه آینده گزارشی از اقدامات صورت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجریان سفر عتبات که ضعیف عمل کردند، از گردونه اعزام حذف می شوند

مجریان سفر عتبات که ضعیف عمل کردند، از گردونه اعزام حذف می شوند