مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 23:102023-01-03سياسي

رییسی طی هفته های آتی به آنکارا سفر میکند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «ابراهیم کالین» سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه خبر داد که «سید ابراهیم رییسی» رییس جمهور ایران طی هفته های آینده به آنکارا سفر خواهد کرد.

- سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه روز سه شنبه خبر داد که رییس جمهور ایران طی هفته های آینده به آنکارا سفر خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ابراهیم کالین سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه خبر داد که سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران طی هفته های آینده به آنکارا سفر خواهد کرد.

وی در ادامه سخنانش به روابط ترکیه با سوریه پرداخت و گفت: ترکیه دستان خود را به سوی نظام سوریه دراز کرده و امیدواریم که نگذارند این دست از دستشان خارج شود .

کالین به نشست اخیر مقامات ترکیه و سوریه در مسکو اشاره کرد و گفت: نشست نخست در مسکو گام مهمی بوده و نشست های دیگر و در سطوح دیگری برگزار خواهد شد .

سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه اضافه کرد: روابطمان با مخالفان سوریه ادامه خواهد یافت و یکی از موضوعات مهم در دیدارهایمان با دمشق، این است که مخالفان بخشی از روند سیاسی در این کشور باشند .

 وزارت دفاع ترکیه در هشتم دی ماه در بیانیه ای خبر داد که برای اولین بار از زمان آغاز بحران سوریه در سال 2011 وزرای دفاع روسیه، ترکیه و سوریه و رؤسای سرویس های اطلاعاتی سوریه و ترکیه در مسکو در فضایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی طی هفته های آتی به آنکارا سفر میکند

رییسی طی هفته های آتی به آنکارا سفر میکند