مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 23:252023-01-03بين الملل

پیشنهاد بولتون برای اخراج ترکیه از ناتو به دلیل روابط با روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا در دولت ترامپ با انتشار مقاله ای تند از چند عضو ناتو یه دلیل عدم تمایل مفروضشان در حمایت از اوکراین با مشخصاً نام بردن از آلمان، - مشاور امنیت ملی جنگ طلب دولت ترامپ در مقاله ای تند در روزنامه تلگراف، پیشنهاد داد در صورتی که ترکیه روابط خود را با روسیه قطع نکند، از ائتلاف غربی ناتو اخراج شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا در دولت ترامپ با انتشار مقاله ای تند از چند عضو ناتو یه دلیل عدم تمایل مفروضشان در حمایت از اوکراین با مشخصاً نام بردن از آلمان، فرانسه و ترکیه انتقاد کرد و خواستار اتحاد غربی علیه روسیه شد.

  او در مقاله دوشنبه (دوم ژانویه) برای روزنامه انگلیسی تلگراف در هشداری مدعی شد که ضعف درون بلوک نظامی ناتو می تواند به نیرو های روسیه اجازه غلبه در درگیری جاری در اوکراین را دهد و استدلال کرد که 2023 سالی تعیین کننده برای غرب به منظور اثبات قدرت عزمش خواهد بود.

  این مقام سابق کاخ سفید در ادامه با اشاره به آنچه شکاف در ائتلاف ناتو خواند که با ترکیه شروع شد، افزود: مسئله واقعی اتحاد و عزم غربی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد بولتون برای اخراج ترکیه از ناتو به دلیل روابط با روسیه

پیشنهاد بولتون برای اخراج ترکیه از ناتو به دلیل روابط با روسیه