مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 23:302023-01-03اقتصادي

تأمین مالی واحدهای دانش بنیان در الویت است


یکی از اولویت هایی که بانک صنعت و معدن دنبال می کند، تأمین مالی واحدهای دانش بنیان است.

- ایسنا/اصفهان مدیر عامل بانک صنعت و معدن گفت: یکی از اولویت هایی که بانک صنعت و معدن دنبال می کند، تأمین مالی واحدهای دانش بنیان است.

علی خورسندیان در گفت وگو با ایسنا در اصفهان، اظهار کرد: سفرهای دوره ای و استانی را در کل کشور از جمله در استان اصفهان در دستور کار داریم و در این سفرها نسبت به واحدهای تولیدی صنایع و شرکت هایی که تسهیلات گرفتند، تأمین منابع مالی داشته ایم.

به همین علت در دوره های معین در شهرها حضور پیدا می کنیم تا از نزدیک شاهد عملکرد شرکت ها باشیم و اگر مشکلی باشد بررسی کنیم و صحبت های واحدها، کارآفرینان و صاحبان صنایع را بشنویم.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن افزود: به دلیل اهمیت مصوبات سفر ریاست جمهوری در استان، پیگیری مصوبات این سفرها را بر عهده دارم و سعی می کنیم سفرهای استانی را با یک تشکل کاملی از تصمیم گیری مدیریتی پیش ببریم که اگر لازم شد در لحظه تصمیم گیری کنیم، بنابراین با هیئت مدیره و مدیران کامل به اصفهان آمدیم.

وی با بیان اینکه بانک صنعت و معدن در این 10 سال اخیر نقش بسیار مهمی در تأمین مالی صنایع و واحدهای تولیدی در استان اصفهان داشته است، بیان کرد: بانک صنعت و معدن در 10 سال اخیر، حدوداً 20 هزار و 500 میلیارد تومان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین مالی واحدهای دانش بنیان در الویت است

تأمین مالی واحدهای دانش بنیان در الویت است