مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 07:122023-01-04پزشكي

جذب 75 پزشک متخصص در چهارمحال و بختیاری


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 75 پزشک متخصص، فوق تخصص و فلوشیپ در رشته های مختلف و 139 پزشک عمومی وارد استان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، ارسلان خالدی فر در آیین معارفه پزشکان جدیدالورود به چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال 1401 تاکنون 75 پزشک متخصص، فوق تخصص و فلوشیپ در رشته های مختلف و 139 پزشک عمومی وارد استان شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی هر جامعه یاد کرد و افزود: بی شک پزشکان، متخصصان و کادر درمان نیز بزرگترین سرمایه دانشگاه علوم پزشکی محسوب می شوند.

ورود متخصصان مسلط و پرانرژی به استان خالدی فر بیان کرد: متخصصان جدیدالورود به استان، پرانرژی و مسلط بر مباحث علمی هستند و انتظار می رود از تجربیات نیروهای باسابقه نیز استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به به روز شدن اطلاعات پزشکی و تسلط خوب پزشکان جدیدالورود بر آخرین تغییر و تحولات در مباحث پزشکی، می توان با به اشتراک گذاشتن این اطلاعات سطح ارائه خدمات را ارتقا و میزان رضایتمندی بیماران را افزایش داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ضمن تقدیر از مدیران بیمه سلامت و نیروهای مسلح به دلیل پرداخت به موقع مطالبات دانشگاه، از تعامل بیمه تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 75 پزشک متخصص در چهارمحال و بختیاری

جذب 75 پزشک متخصص در چهارمحال و بختیاری