مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 08:502023-01-04سياسي

ماندگاری شهید سلیمانی حاصل اخلاص او است


اینکه سلیمانی باقی ماند به این دلیل بود که برای خداوند کار کرد، اگر کار او با اخلاص برای خداوند نبود، امروز بعد سه سال کشور نامش را فریاد نمی زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله کاظم راشد یزدی شامگاه سه شنبه در مراسم مجاهدان بصیرت، یادبود اولین سالگرد ارتحال آیت الله محمد محدثی و سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با حضور اقشار مختلف مردم در حوزه علمیه امام صادق (ع) تایباد برگزار شد اظهار کرد: شهید سلیمانی و آیت الله محدثی به وسیله اسلحه و قلم مجاهدت کردند و هر دو فاتح و پیروز شدند، هر دو مسئله در اسلام اهمیت دارد.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: حیوانات در حیات خود هدفشان زنده ماندن است و انسان زندگی کردن، حیوانات چون فاقد شخصیت هستند، ارتقا پیدا نمی کنند اما انسان دو بعد شخص که جسم آن و شخصیت که روح اوست را در خود دارد، بنابراین ما به عنوان انسان باید در مسیری حرکت کنیم که پیغمبر رفته است تا نهایت ارتقا بشر است، آنجایی که ملک از رفتن بازماند ولی محمد (ص) به عنوان بشر قدم گذاشت.

وی ادامه داد: وجودی مانند انسان خلق نشده است، اما این وجود باید استخراج شود تا معدن بزرگی از دانش و معرفت در او کشف شود، در واقع استعداد پذیرش بشر بیش از تصور ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری شهید سلیمانی حاصل اخلاص او است

ماندگاری شهید سلیمانی حاصل اخلاص او است