مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 09:152023-01-04اقتصادي

کرمانشاه 20 هزار مشترک بد مصرف در حوزه گاز دارد


سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به افزایش 20 درصدی مصرف گاز گفت: استان کرمانشاه 20 هزار مشترک بد مصرف در حوزه گاز دارد.

- ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هر سال روند مصرف گاز در کشور و به تبع آن در استان کرمانشاه افزایش می یابد در حالی که امسال تعداد مشترکین فقط سه درصد افزایش داشته اما مصرف گاز 20 درصد بیشتر شده است.

وی افزود: روند کنونی مصرف گاز در استان کرمانشاه منطقی نیست و با فرهنگ نادرست مصرف و استفاده بی رویه زمینه ساز بروز افت فشار گاز خواهد شد.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: در زمستان سال 1399 مصرف گاز استان کرمانشاه 709 میلیون متر مکعب بوده که در سال 1400 به 781 میلیون متر مکعب رسیده و پیش بینی می شود امسال به 900 میلیون متر مکعب برسد.

حسینی بیان کرد: با کاهش مصرف 10 درصدی مصرف گاز در استان کرمانشاه می توان گاز مورد نیاز 2 کارخانه سیمان استان که حدود 9 میلیون متر مکعب است را تأمین کرد در حالی که این دو کارخانه در حال حاضر گاز ندارند.

وی اضافه کرد: استان کرمانشاه دارای 20 هزار مشترک بد مصرف است که یک هزار و 178 میلیارد تومان گاز بهای معوق از مشترکین طلب داریم که این امر در اختصاص بودجه به شرکت گاز استان اثر منفی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه 20 هزار مشترک بد مصرف در حوزه گاز دارد

کرمانشاه 20 هزار مشترک بد مصرف در حوزه گاز دارد