مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 09:302023-01-04ورزشي

نباید اجازه دهیم جریان فکری غرب برای جامعه ما الگوسازی کند


وقتی ما برای الگوهایی همچون شهدا را معرفی نمی کنیم دشمن و جریان فکری غرب اسطوره های باب میل خود را معرفی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سردار عبدالفتاح اهوازیان سه شنبه شب در یادبود شهید سلیمانی و شهدای شهرک نظام آباد قزوین با بیان اینکه شهید فقط رهرو می خواهد، این یادواره ای شهدا باید مقیاسی برای سنجش فاصله ما و شهدا باشد.

وی با بیان اینکه شهدا در قلوب ما نهادینه شده اند، افزود: یکی از محاسنات یادواره شهدا حضور جوانان در آن است و باید بتوانیم جوانان را که آینده ایران در اختیار آنها است در این یادواره ها حاضر کنیم.

این همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه امروز روباها در جامعه فعال و دنبال آدرس غلط دادن به جامعه است، عنوان کرد: ما در دفاع مقدس 2500 شهید ورزشکار داریم اما آن را به نسل جوان و نوجوان معرفی نکردیم و اجازه دادیم دشمن به جای ما برای این نسل اسطوره تعریف کند.

وی ادامه داد: در این حوادث اخیر به اندازه چندین لشگر مجهز دشمن تلاش کرد اسلحه وارد کشور کند و این اقدام را فقط می توان تلاش برای تغییر نظام و براندازی از سوی غربی ها دانست.

اهوازیان بیان کرد: همین رفتارها در سوریه شروع یک اتفاقات تلخ بود و در نهایت دیدیم بلایی بر سر سوریه آمد که سوریه صدسال دیگر شاید بتواند به وضعیت 10 سال پیش خود برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید اجازه دهیم جریان فکری غرب برای جامعه ما الگوسازی کند

نباید اجازه دهیم جریان فکری غرب برای جامعه ما الگوسازی کند