مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 09:352023-01-04سياسي

بازشناسی طبقه خلاق در جامعه بانوان سبب حل بسیاری از مشکلات می شود


طبقه خلاق در جامعه بانوان دارای ویژگی هایی است که اگر آن را بازشناسی کنیم، آنها می توانند با هنرشان به تولید کار و حل مسأله کمک کنند.

- دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: طبقه خلاق در جامعه بانوان دارای ویژگی هایی است که اگر آن را بازشناسی کنیم، آنها می توانند با هنرشان به تولید کار و حل مسأله کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نخستین نشست نقش زنان در نوآوری های فرهنگی (کارابانو)، با حضور سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، مهدیه محمدتقی زاده مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فاطمه یزدیان رییس مرکز امور بانوان و خانواده دانشگاه تهران، فهیمه محمدزمانی دبیر کارگروه شرکت های خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و محمد رسولی رییس هیأت مدیره بنیاد خوارزمی در سالن شهید سلیمانی دانشگاه تهران برگزار شد.

در این نشست که با هدف شناسایی و حمایت از زنان خلاق و کارآفرین در حوزه های فرهنگی و هنری و ایجاد اقتصاد پویا در این عرصه برگزار شد، موضوعاتی از جمله توجه به نقش بانوان کارآمد در اقتصاد صنایع خلاق از سوی سخنرانان مورد تاکید قرار گرفت.

حفظ همبستگی اجتماعی با رعایت نظم ارزشی امکان پذیر است در بخشی از این نشست سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به توانمندی های فرهنگی در حوزه کارآفرینی های فرهنگ و هنری بانوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازشناسی طبقه خلاق در جامعه بانوان سبب حل بسیاری از مشکلات می شود

بازشناسی طبقه خلاق در جامعه بانوان سبب حل بسیاری از مشکلات می شود