مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 09:502023-01-04سياسي

حاج قاسم با مردم روراست بود/ نگاه تک بُعدی به سردار دل ها کافی نیست


مؤلف کتاب «سلیمان در گلستان» با بیان اینکه نه به مردم دروغ می گفت و نه به آنها وعده سَرخَرمَن می داد، گفت: او یک انسان معنوی، با اخلاق، وارسته، - ایسنا/گلستان مؤلف کتاب سلیمان در گلستان با بیان اینکه نه به مردم دروغ می گفت و نه به آنها وعده سَرخَرمَن می داد، گفت: او یک انسان معنوی، با اخلاق، وارسته، مردمدار، متواضع و یک خَیِّر گمنام و حامی محرومان و فقرا بود.

غلامرضا خارکوهی در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: از اولین روز ترور سردار سلیمانی تا 40 روز مناطق مختلف استان گلستان سوگوار شهادت او بود.

طوری که حدود یک هزار مجلس بزرگداشت در شهرها و روستاهای شیعه و سُنی این منطقه برای این مرد بزرگ تشکیل شد و وعاظ و مداحان به تجلیل از شخصیت و خدمات او پرداختند.

وی با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی محبوب ترین سردار ایرانی بعد از امام خمینی(ره) محسوب می شد، بیان کرد: او تنها شخصیت نظامی بود که مردم برای او این همه تجلیل به عمل آوردند.

چنین تجلیلی در تاریخ نظامی دنیا بی سابقه است، به طور قطع که او سردار دلها، سردار شجاع و محبوب ایرانی بود.

مؤلف کتاب سلیمان در گلستان افزود: بنده بخشی از انعکاس شهادت سردار سلیمانی را در مناطق مختلف استان گلستان در قالب کتابی تحت عنوان سلیمان در گلستان منتشر کرده ام که در تاریخ ماندگار شد، این کتاب دو سال ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم با مردم روراست بود/ نگاه تک بُعدی به سردار دل ها کافی نیست

حاج قاسم با مردم روراست بود/ نگاه تک بُعدی به سردار دل ها کافی نیست