مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 10:052023-01-04اقتصادي

بزرگ ترین پیش فروش خودرو به شکل لیزینگ طی روزهای آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی خطیبی درباره گلایه های مردم از تاخیر در تحویل خودرو های پیش فروش شده و فروش فوری، گفت: در 7 سال گذشته هیچ گاه آمار تعهدات ایران خودرو این قدر پایین نبوده است امروز آمار تعهدات ایران خودرو حدود 220 هزار دستگاه .

- مدیرعامل ایران خودرو گفت: ظرف چند روز آینده شاهد بزرگترین پیش فروش محصولات ایران خودرو خواهیم بود.

طرحی کاملا جدید است به این صورت که بخشی از قیمت خودرو به صورت پیش فروش دریافت می شود و موقع تحویل مبلغ باقی مانده لیزینگ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی خطیبی درباره گلایه های مردم از تاخیر در تحویل خودرو های پیش فروش شده و فروش فوری، گفت: در 7 سال گذشته هیچ گاه آمار تعهدات ایران خودرو این قدر پایین نبوده است امروز آمار تعهدات ایران خودرو حدود 220 هزار دستگاه است که اگر در مقایسه با تولید امسال محاسبه کنیم می توان گفت که در یک دهه اخیر، نسبت تعهدات به تولید به میزان فعلی پایین نبوده است.

مدیرعامل ایران خودرو افزود: ما معوقات (یعنی موعد تحویل خودرو رسیده و ما تحویل ندادیم) آنچنانی نداریم فقط برای خودرو تارا که 3 ماه پیش مشکلی در حوزه تامین فرمان برقی ایجاد شده بود، مقداری معوق شد که مجموع تارا دستی و اتومات معوق 2 هزار و 700 دستگاه است، بنابراین خیال مردم راح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین پیش فروش خودرو به شکل لیزینگ طی روزهای آینده

بزرگ ترین پیش فروش خودرو به شکل لیزینگ طی روزهای آینده