مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 10:152023-01-04اقتصادي

محرومیت زدایی با اجرای طرح پربرکت قرار دوازدهم


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از اجرای طرح قرار دوازدهم و پرداخت کمک هزینه درمانی به 38 بیمار سخت درمان و بی بضاعت، طی ماه گذشته خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از اجرای "طرح قرار دوازدهم" و پرداخت کمک هزینه درمانی به 38 بیمار سخت درمان و بی بضاعت، طی ماه گذشته خبر داد.

حجت الاسلام اباذر عباسی در گفت وگو با ایسنا، افزود: در ماه گذشته در راستای عمل به نیات واقف و اجرای طرح قرار دوازدهم به 38 بیمار نیازمند واجدالشرایط حدود 90 میلیون تومان به منظور تهیه دارو و درمان پرداخت شده است.

وی در راستای تشریح هدف این طرح، گفت: طرح قرار دوازدهم، طرحی است به نام و یاد امام دوازدهم که در روز دوازدهم هر ماه نتیجه تلاش مهدی یاوران را به ثمر نشانده و به محرومان و افراد کم برخوردار خدماتی ارائه می کند.

عباسی توضیح داد: با اجرای این طرح قصد داریم یاد و نام امام زمان(عج) را در جامعه منتشر کنیم و از سوی دیگر فرهنگ انفاق و خدمت به نیابت و یاد و نام امام دوازدهم(عج) را ترویج کرده و زمینه حضور همگانی را در این خدمت مقدس فراهم کنیم.

رییس اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه این طرح هر ماهه در ملایر در حال اجراست و برکات و ثمرات فراوانی داشته، ادامه داد: این طرح با محوریت تهیه و توزیع سبدهای معیشتی اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی با اجرای طرح پربرکت قرار دوازدهم

محرومیت زدایی با اجرای طرح پربرکت قرار دوازدهم