مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 10:402023-01-04دانش

مجوز افزایش رشته در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پیام نور


رییس دانشگاه پیام نور درباره افزایش کد رشته های جدید دانشگاه گفت: دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد 24 رشته و در مقطع دکتری 2 رشته از شورای گسترش مجوز دریافت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی زاده با تاکید بر اهمیت جذب دانشجو اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به نسبت سال قبل 6 درصد رشد جذب دانشجویی داشته و 70 هزار نفر در مقطع کارشناسی جذب دانشگاه شدند که به نسبت سایر دانشگاه ها رشد قابل قبولی بوده است.

وی همچنین درباره افزایش کد رشته های جدید دانشگاه گفت: دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد 24 رشته و در مقطع دکتری 2 رشته از شورای گسترش مجوز دریافت کرد.

رییس دانشگاه پیام نور به نقش مهم رشته حقوق در دانشگاه پیام نور تاکید کرد و افزود: به ازای هر 300 دانشجوی حقوق در دانشگاه پیام نور یک عضو هیأت علمی وجود دارد که با توجه به شرایط و افزایش متقاضیان رشته حقوق در آینده نیاز به جذب هیأت علمی در این رشته داریم.

تقی زاده ادامه داد: مرکز تحقیقات حقوق دانشگاه می تواند با برگزاری دوره های تکمیلی حقوقی و همچنین دوره های مهارت افزایی به دانشجویان و فارغ التحصیلان کمک شایانی کند.

رییس دانشگاه پیام نور گفت: اساتید حقوق دانشگاه باید با ارائه پیشنهادات در زمینه منابع و سایر حوزه های آموزشی هم به آموزش کمک کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز افزایش رشته در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پیام نور

مجوز افزایش رشته در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پیام نور