مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 10:472023-01-04دانش

تکنیک تست زنی همچنان یکی از شاه کلیدهای موفقیت در کنکور


تکنیک تست زنی با وجود اعمال تغییرات در کنکور و اجرای مصوبه جدید، همچنان به عنوان یکی از شاه کلیدهای موفقیت در کنکور مطرح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کنکور سراسری سال 1402 طبق مصوبه جدید شورایعالی انقلاب فرهنگی در دو نوبت برگزار می شود که نوبت اول این آزمون در روزهای 29 و 30 دی ماه برای گروه های آزمایشی مختلف برگزار خواهد شد.

داوطلبان کنکور سراسری که دو هفته پایانی باقیمانده تا کنکور را سپری می کنند علاقه دارند تا عوامل موثر در موفقیت را بدانند و برای تقویت این عوامل در خودشان بکوشند.

داوطلبان باید بدانند که به گفته مشاوران آموزشی موثرترین کلید برای موفقیت همان آرامش و دوری از استرس است، چه بسا داوطلبانی که آموخته های زیادی داشته و تکنیک های موفقیت و تست زنی را هم به خوبی می دانستند اما به دلیل استرس زیاد و هول شدن در جلسه کنکور نتوانستند موفق باشند و چه بسیارند داوطلبانی که آموخته هایشان به اندازه دسته اول نبوده اما با آرامش هر آنچه که یاد گرفتند و در ذهن داشتند را به خوبی به روی پاسخنامه کنکور آوردند و به رتبه دلخواهشان دست یافتند.

اما از آرامش که بگذریم، با وجود تغییراتی که در کنکور داشتیم اما تکنیک تست زنی همچنان می تواند به عنوان یکی از شاه کلیدهای موفقیت در کنکور مطرح شود،یکی از داوطلبان کنکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکنیک تست زنی همچنان یکی از شاه کلیدهای موفقیت در کنکور

تکنیک تست زنی همچنان یکی از شاه کلیدهای موفقیت در کنکور