مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 10:552023-01-04فرهنگي

چرا حاتمی کیا سریال «موسی» را قبول کرد؟


ابراهیم حاتمی کیا با اشاره به مدت زمان دیدار با حاج قاسم سلیمانی و دلیل پذیرش سریال «موسی(ع)» عنوان کرد: شاید حتی 10 ساعت پشت سرهم حاج قاسم را ندیده باشم، - ابراهیم حاتمی کیا با اشاره به مدت زمان دیدار با حاج قاسم سلیمانی و دلیل پذیرش سریال موسی(ع) عنوان کرد: شاید حتی 10 ساعت پشت سرهم حاج قاسم را ندیده باشم، اما انرژی که از او گرفتم، همیشگی است و اصلاً پروژه موسی(ع) را به این دلیل قبول کردم که حاج قاسم را دیدم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حاتمی کیا درباره نحوه آشنایی خود با سردار سلیمانی گفت: من چهار دهه عمر خودم را در سینما گذراندم و زمانی که جنگ تمام شد تا جاهایی حرف برای گفتن داشتم، اما به یکباره این برایم مسأله شد که دیگر چه چیزی برای گفتن داریم؟.

می دیدم بچه هایی که آن ها را می شناختم، هر کدام به نوعی پراکنده و بعضی وارد سیاست و عده ای وارد اقتصاد شدند و برخی هم به پادگان ها رفتند؛ من این افق و آرمان ها را بیشتر از این نمی دیدم و روی آن گیر و بحث داشتم که از اینجا به بعد باید چه چیزی را تبدیل به مسأله کنیم تا اینکه موضوع حاج قاسم پیش آمد.

این کارگردان ادامه داد: احساس کردم نفسم درحال بندآمدن است و انگار حاج قاسم این نفس را باز کرد؛ یعنی وقتی بحث محور مقاومت، سوریه و لبنان مطرح شد، با زبان و ادبیات دیگری ایشان وارد میدان عمل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا حاتمی کیا سریال «موسی» را قبول کرد؟

چرا حاتمی کیا سریال «موسی» را قبول کرد؟