مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 10:582023-01-04سياسي

نیروهای انقلابی توانمند کف میدان در دستگاه ها مورد توجه قرار گیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سلسله، نادر بازگیر در دیدار با فرماندار جدید سلسله این انتصاب را تبریک گفت و عنوان کرد: حضور یک نیروی جوان گام دوم انقلاب و پای کار در فرمانداری سلسله قطعا می تواند به توسعه این شهرستان کمک کند.

  وی در ادامه افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به عنوان مشاور در کنار دولت قرار دارد و با توجه به وجود نیروهای تحصیلکرده و صاحب فکر و توانمند در شهرستان سلسله نیز می تواند در باب مشاوره به مدیران این شهرستان کمک کند.

  دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان گفت: شورای ائتلاف متشکل از اقشار مختلف جامعه از جمله دانشگاهیان، بازاریان، دانشجویان، جوانان و .

است و در ایام مختلف سال برنامه های متنوعی مد نظر دارد.

  وی در ادامه بر استفاده از نیروهای انقلابی کف میدان و دلسوز انقلاب و مردم تاکید کرد و یادآور شد: استفاده از جوانان تحصیلکرده و خلاق و دلسوز کف میدان در سطوح مختلف از مطالباتی است که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.

  بازگیر گفت: ما هرگز بدنبال تحمیل افرادی خاص برای تصدی مناصب مدیریتی نیستیم و در واقع آنچه مهم بوده توجه به شاخص های مهم و مورد توجه مردم در انتصابات است بگونه ای که در رفع دغدغه مردم موثر و تاثیرگذار و رضایت جامعه را به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای انقلابی توانمند کف میدان در دستگاه ها مورد توجه قرار گیرند

نیروهای انقلابی توانمند کف میدان در دستگاه ها مورد توجه قرار گیرند