مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:012023-01-04اقتصادي

پرونده های متمم تسهیلات مسکن روستایی گلستان تا پایان آذرماه پرداخت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان مجید جودی در جلسه شورای مسکن روستایی گلستان با حضور استاندار و دیگران مدیران کل اجرایی اظهار کرد: به دستور رییس جمهور تسهیلات بازسازی و احداث مسکن روستایی در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از 100 میلیون تومان به 200 میلیون تومان افزایش یافته بود اما پروسه ابلاغ و پرداخت ان توسط بانکها بسیار طولانی شد.

وی تصریح کرد: با رایزنی ها و پیگیری های استاندار گلستان و ابلاغ مابقی تسهیلات مسکن روستایی برای افرادی که 100 میلیون تومان نخست آن را دریافت کرده بودند در قالب متمم، این تسهیلات تا پایان آذرماه در گلستان پرداخت می شود.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور خاطرنشان کرد: آن دسته از افرادی که از 25 آبان ماه سال 1400 تسهیلات 100 میلیون تومانی در راستای طرح نهضت ملی مسکن دریافت کردند تا پایان آذرماه مبلغ 100 میلیون افزایش تسهیلات خود را دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت ها و مشکلات اقتصادی تلاش داریم تا تسهیلات مسکن شهری را در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن افزایش دهیم و رییس جمهور نیز با چنین مصوبه ای موافق است.

جودی گفت: مابقی ثبت نام کنندگان تسهیلات مسکن روستایی که هنوز تسهیلات خود را دریافت نکردند تا پایان بهمن ماه تسهیلات 200 میلیون تومانی خود را در گلستان دریافت خواهند کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های متمم تسهیلات مسکن روستایی گلستان تا پایان آذرماه پرداخت می شود

پرونده های متمم تسهیلات مسکن روستایی گلستان تا پایان آذرماه پرداخت می شود