مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:052023-01-04بين الملل

تاکید کاخ سفید بر دفاع از کره جنوبی مقابل کره شمالی


سخنگوی کاخ سفید می گوید که ایالات متحده کاملا به دفاع از کره جنوبی در مقابل هرگونه اقدامات «متخاصم» کره شمالی از جمله تحرکی که شامل یک حمله هسته ای باشد، - سخنگوی کاخ سفید می گوید که ایالات متحده کاملا به دفاع از کره جنوبی در مقابل هرگونه اقدامات متخاصم کره شمالی از جمله تحرکی که شامل یک حمله هسته ای باشد، متعهد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، کارین ژان پی یر سخنگوی کاخ سفید سه شنبه گفت که متحدان آمریکا همچنین روی ارتقای بیشتر آمادگی مشترک خودشان کار میکنند.

او در کنفرانس خبری روزانه خود گفت: ایالات متحده کاملا به اتحادمان با جمهوری کره (کره جنوبی) متعهد است و از طریق طیف وسیعی از قابلیتهای دفاعی آمریکا، بازدارندگی گسترده ای را تامین می کند.

از نظر بازدارندگی گسترده، ما کاملا متعهد به اتحاد خود با جمهوری کره و ارائه بازدارندگی گسترده از طریق طیف کامل توانمندیهای دفاعی ایالات متحده هستیم.

ما همچنان به گفتگوها ادامه می دهیم تا ببینیم بازدارندگی گسترده معنادار است و می توانیم هم در گفتار و هم در عمل نشان دهیم که تعهد ما به امنیت کره جنوبی و ژاپن به عنوان متحدان پیمانی خودمان، محکم است.

پرایس گفت مایه تاسف است که اینطور به نظر می رسد که کره شمالی از تحریک به جای گفتگو استقبال کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید کاخ سفید بر دفاع از کره جنوبی مقابل کره شمالی

تاکید کاخ سفید بر دفاع از کره جنوبی مقابل کره شمالی