مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:202023-01-04حوادث

کشف 10 فقره سرقت و دستگیری 4 مالخر در شیروان


فرمانده انتظامی شیروان از کشف 85 بسته سیگار قاچاق غیرمجاز حاوی 1700 نخ سیگار از یک واحد صنفی در شیروان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شیروان از کشف 85 بسته سیگار قاچاق غیرمجاز حاوی 1700 نخ سیگار از یک واحد صنفی در شیروان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ مجید یگانه پور گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب اطلاع از فعالیت فردی سودجو در زمینه قاچاق سیگار خارجی، موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان ضمن شناسایی واحد صنفی متخلف و پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از محل موفق به کشف 85 پاکت، معادل 1700 نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 20 میلیون ریال کردند.

وی با بیان اینکه در همین رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بخصوص قاچاق مواد دخانی سریعا با استفاده از سامانه 110 پلیس را در جریان قرار دهند.

کشف 10 فقره سرقت و دستگیری 4 مالخر در شیروان فرمانده انتظامی شهرستان شیروان همچنین از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 10فقره سرقت، کشف اموال سرقتی و دستگیری 4 نفر مالخر(ضایعاتی) در این شهرستان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10 فقره سرقت و دستگیری 4 مالخر در شیروان

کشف 10 فقره سرقت و دستگیری 4 مالخر در شیروان