مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:202023-01-04سياسي

مقاومت با وجود حاج قاسم عمق پیدا کرد


مقاومت با وجود حاج قاسم عمق پیدا کرد و مقاومت فلسطین، یمن و کرانه باختری در برابر اسراییل و دیگر دشمنان، نمونه هایی از مقاومت جهانی سردار سلیمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، آیت الله محمد حسن اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در مراسم روز جهانی مقاومت و مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: عناوین و ویژگی های بی شماری در زندگی سردار سلیمانی وجود دارد که همه آن ها قابل توجه است و نقش این انسان بزرگ در مسائل مختلف اجتماعی و نظامی قابل عبرت برای همگان است.

وی گفت: ضرورت تبیین رشادت ها و دلاور مردی های چهره هایی بزرگی همچون شهید شاطری و سردار سلیمانی و لزوم بهره مندی و الگو گیری نسل جوان از مشخصه های بارز این افراد هماننداخلاص، ایمان به خدا، جهاد، مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان، نتیجه مقاومت است که خداوند متعال در قرآن کریم بازگو کرده است.

آیت الله اختری با یاد کردن از امام خمینی (ره) به عنوان شخصیتی که توانست با ایستادگی در برابر دو بلوک شرق و غرب تمام معادلات دشمنان را بر هم بریزد، عنوان کرد: اگر امروز دشمن می تواند با جریان سازی دروغ و تبلیغات ناروا افرادی را فریب دهد نتیجه آن است که ما نتوانسته ایم شخصیت های جهانی خود را بشناسیم و زندگی آن ها را سر لو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت با وجود حاج قاسم عمق پیدا کرد

مقاومت با وجود حاج قاسم عمق پیدا کرد