مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:272023-01-04اجتماعي

هرمزگان از فردا بارانی می شود +جزییات


با نزدیکی سامانه بارشی از ساعات بعدازظهر به خلیج فارس، ابتدا در مناطق غربی استان و جزایر خلیج فارس افزایش ابرناکی و آغاز بارش مورد انتظار است.

- کیانوش عارفی معاون هواشناسی هرمزگان پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس در پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی استان هرمزگان اظهار کرد: طی روز جاری تا ساعات ظهر در مناطق شرقی و مرکزی استان، افزایش سرعت باد شمال شرقی و از ساعات بعدازظهر از سمت غرب استان افزایش ابر و به تدریج با رگبار باران و رعد وبرق پیش بینی می شود.

  وی افزود: با تاثیر سامانه پرفشار در مناطق شرقی و مرکزی استان، طی ساعاتی قبل از ظهر، وزش باد نسبتا شدید (باد نعشی) خواهیم داشت.

  به گفته عارفی، با نزدیکی سامانه بارشی از ساعات بعدازظهر به خلیج فارس، ابتدا در مناطق غربی استان و جزایر خلیج فارس افزایش ابرناکی و آغاز بارش مورد انتظار است.

  وی همچنین اضافه کرد: تاثیرات سامانه بارشی طی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه در برخی نقاط استان از جمله مناطق غربی، جزایر خلیج فارس و شرق استان قابل توجه خواهد بود و با آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن رودخانه های فصلی پیش بینی می شود.

  بنابر گفته معاون هواشناسی هرمزگان، تنگه هرمز تا ساعات ظهر با باد نسبتا شدید شمال شرقی و از ساعات ظهر خلیج فارس و دریای عمان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان از فردا بارانی می شود +جزییات

هرمزگان از فردا بارانی می شود +جزییات