مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:302023-01-04فرهنگي

ناگفته های حاتمی کیا از نقش شهید سلیمانی در «بادیگارد»، «به وقت شام» و «موسی (ع)»


ابراهیم حاتمی کیا با یادآوری دیدارهایی که با شهید سلیمانی داشته، از ادای ارادت خود به حاج قاسم در فیلم «بادیگارد» و تاثیر این شخصیت در اقدام به ساخت فیلم «موسی (ع)» سخن گفت.

- ناگفته های حاتمی کیا از نقش شهید سلیمانی در بادیگارد ، به وقت شام و موسی (ع) ابراهیم حاتمی کیا با یادآوری دیدارهایی که با شهید سلیمانی داشته، از ادای ارادت خود به حاج قاسم در فیلم بادیگارد و تاثیر این شخصیت در اقدام به ساخت فیلم موسی (ع) سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،این فیلمساز که به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در برنامه تلویزیونی ملک سلیمان شرکت کرده بود، گفت: از آنجا که عمر چهار دهه ای خود را در سینما گذرانده ام، بعد از اینکه جنگ تمام شد حرف هایی برای گفتن داشتم اما از یک جایی برای خودم مسئله شد که دیگر چه چیزی برای گفتن داریم؟ آن هایی که من می شناختم پراکنده شده بودند؛ عده ای وارد سیاست شده بودند، یک عده وارد اقتصاد شدند و عده ای هم به پادگان ها رفتند.

این دغدغه نفس مرا بند آورده بود چرا که پیش تر افق آرمان و بحث هایی را که وجود داشت، می دیدم و نمی دانستم چه باید کرد تا اینکه حاج قاسم ناگهان این نفس را باز کرد.

پیش از آنکه ایشان را ببینم حس می کردم در نسلی که از جنگ آمده، یک انقطاعی رخ داده است که حاج قاسم ناگهان این را باز کرد و او با نحوه عمل و زبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های حاتمی کیا از نقش شهید سلیمانی در «بادیگارد»، «به وقت شام» و «موسی (ع)»

ناگفته های حاتمی کیا از نقش شهید سلیمانی در «بادیگارد»، «به وقت شام» و «موسی (ع)»