مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:352023-01-04اقتصادي

افزایش گسترده عضویت قمی ها در کتابخانه های عمومی


مدیرکل کتابخانه های عمومی قم از افزایش 2 برابری اعضای کتابخانه های این استان از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه نسبت به مدت مشابه سال قبل آن خبر داد.

- مهدی توکلیان روز چهارشنبه درگفت وگو با ایسنا با ذکر این مطلب که دراین مدت 13 هزار و 886 نفر عضو جدید در کتابخانه های عمومی استان قم ثبت نام کرده اند، گفت: در همین مدت 9 هزار و 227 نفر از اعضای سابق عضویت خود را تمدید کرده اند، این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 6 هزار و 714 عضو جدید و پنج هزار و 276 عضو تمدیدی، افزایش بیش از دو برابری داشته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 28هزار و 260 نفر عضو کتابخانه های عمومی استان قم هستند، که از این تعداد پنج هزار و 932 نفر کودک، 13 هزار و 170 نفر نوجوان، پنج هزار و 763 نفر جوان و سه هزار و 935 نفر اعضای بزرگسال هستند.

توکلیان گفت: هم اینک، پنج کتابخانه روستایی در روستاهای صرم، فردو، نایه، مبارک آباد و طایقان زیر نظر اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: با وجود پیگیری اداره کل کتابخانه های عمومی قم، به منظور جلب مشارکت سازمان ها، ارگان ها و خیرین، برای راه اندازی کتابخانه سیار و خدمات رسانی به تمامی نقاط شهری و روستایی استان، متاسفانه تاکنون موفق به راه اندازی این خدمت نشده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش گسترده عضویت قمی ها در کتابخانه های عمومی

افزایش گسترده عضویت قمی ها در کتابخانه های عمومی