مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:452023-01-04سياسي

در تمام کشورها از قهرمانانی مانند سردار سلیمانی تجلیل می کنند


قادر اشنا معتقد است که نه تنها در ایران بلکه در تمام نظام های سیاسی، تلاش می شود که از قهرمانانی همچون سردار سلیمانی تجلیل و پاسداری کنند و برای ترویج هویت شان بکوشند.

- قادر اشنا معتقد است که نه تنها در ایران بلکه در تمام نظام های سیاسی، تلاش می شود که از قهرمانانی همچون سردار سلیمانی تجلیل و پاسداری کنند و برای ترویج هویت شان بکوشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قادر آشنا، معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی درباره اهمیت و لزوم برگزاری جشنواره تئاتر سردار آسمانی توضیح داد: سردار حاج قاسم سلیمانی و امثال ایشان حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند، از آن طرف نیز هنرمندان و جامعه هنری کشور وظیفه سنگین تری را برعهده دارند تا بتوانند در قالب های فرهنگی و هنری فضائل و ویژگی های بزرگ مردانی چون حاج قاسم سلیمانی را ترسیم و تصویر کنند.

وی افزود: هنرمندان هنر نمایش نیز که به عنوان هنر مادر و هنر زنده و پویا از آن یاد می شود، وظیفه سنگینی در این عرصه دارند؛ چراکه هنر فاخر تئاتر باید مبلغ و مدافع هویت ایرانی- اسلامی باشد.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک شخصیت بزرگ، تمام هستی اش را در راستای حفظ هویت ملی و یکپارچگی ایران اسلامی گذاشته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تمام کشورها از قهرمانانی مانند سردار سلیمانی تجلیل می کنند

در تمام کشورها از قهرمانانی مانند سردار سلیمانی تجلیل می کنند