مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 12:152023-01-04سياسي

هیات اندیشه ورز علل شکل گیری جرائم اولویت دار در همدان تشکیل شود


هیات اندیشه ورز در راستای آسیب شناسی علل شکل گیری جرائم اولویت دار در استان تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا عدالتخواه ظهر امروز در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان همدان با موضوع پیشگیری از جرائم اولویت دار، به اشاره به سومین سالروز شهادت سپبهد قاسم سلیمانی اظهار کرد: مردمی بودن و حضور در میدان عمل از مبانی اعتقادی شهید سلیمانی بود.

وی با بیان اینکه شهیدسلیمانی خود مدرس مکتب خود بوده و آموزه های اعتقادی و اخلاقی این شهید بزرگوار برای تمام عالم هستی است گفت: رمز ماندگاری ایشان ایمان و عمل صالح  بود.

 رییس کل دادگستری استان همدان در ادامه در خصوص راهکارهای کاهش جرائم مهم در استان مطالبی عنوان کرد و به ضرورت تشکیل هیأت های اندیشه ورز پیرامون جرائم اولویت دار و آسیب شناسی علل شکل گیری و وقوع این جرائم پرداخت.

وی طی دستوری به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خواستار بررسی دقیق و انجام کارشناسی منطقی پیرامون افزایش نرخ برخی از جرائم شد و گفت:: هیات های اندیشه ورز با مشارکت دستگاه های قضایی، امنیتی و حاکمیتی باید موضوعات و وقایع مهم را مورد بررسی قرار دهند و در راستای آسیب شناسی و رفع مشکلات و ارائه راه حل مناسب اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات اندیشه ورز علل شکل گیری جرائم اولویت دار در همدان تشکیل شود

هیات اندیشه ورز علل شکل گیری جرائم اولویت دار در همدان تشکیل شود