مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 12:152023-01-04اقتصادي

فروشندگان فیلترشکن و وی پی ان مجازات می شوند


طبق تصمیمات اخذ شده در کشور، قوه قضاییه موظف شده با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعاتی و سایر دستگاه های ذیربط، با فروشندگان فیلتر شکن ها و وی پی ان های غیرمجاز برخورد قانونی و متخلفین را مجازات کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق تصمیم جدید قرار است تولید کنندگان، فروشندگان و توزیع کنندگان وی پی ان ها و فیلتر شکن های غیر مجاز از این پس مشمول مجازات ماده 753 قانون مجازات اسلامی گردیده و در مورد اشخاص حقوقی علاوه بر مجازات مندرج در ماده 753، نسبت به شرکت تجاری یا موسسه متخلف، لغو امتیاز و تعطیلی نیز رقم خواهد خورد.

همچنین وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات مکلف است به طور مستمر نرم افزارهای موضوع این مسئله را شناسایی و از دسترس خارج کرده و متخلفین را به دستگاه قضایی معرفی نماید و قوه قضاییه نیز با متخلفین طبق مجازات پیش بینی شده در ماده 753 قانون مجازات اسلامی برخورد خواهد کرد.

در ماده 753 قانون مجازات اسلامی آمده است که هر شخصی که مرتکب تولید یا انتشار یا توزیع و در دسترس قرار دادن یا معامله نرم افزارهای غیر قانونی شود به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج میلیون ریال تا بیست میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشندگان فیلترشکن و وی پی ان مجازات می شوند

فروشندگان فیلترشکن و وی پی ان مجازات می شوند