مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 12:202023-01-04ورزشي

سیاستگذاری در حوزه ورزش و جوانان فومن بر اساس ضعف ها باشد


فرماندار فومن با بیان اینکه ورزش یکی از ابزارهای مهم مقابله با آسیب ها است، گفت: ضعف ها باید در حوزه ورزش و جوانان شناسایی شده و بر اساس آن سیاستگذاری انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی فکور پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی با تاکید بر اینکه ورزش یکی از ابزارهای مهم مقابله با آسیب ها است، افزود: ما باید ضعف ها را در حوزه ورزش و جوانان ببینیم و در همین راستا سیاست گذاری شود.

فکور با بیان اینکه کارگروهی در جهت شناسایی ضعف ها در حوزه ورزش و جوانان تشکیل تا آسیب ها شناسایی شود، ادامه داد: در این کارگروه از مربیان ورزشی استفاده شود که ورزشکار از آنها الگوپذیری داشته باشد و نکات اخلاقی را از این افراد بیاموزند.

فرماندار فومن به حوادث اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: اکثر افرادی که از این فضا تأثیر گرفتند قشر نوجوان ما بود که این حوزه نیازمند توجه بیشتر است.

فرهنگ یک موضوع با اهمیت در سطح جامعه است یوسف نیک انجام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره بر پیگیری و اجرایی شدن مصوبات گذشته شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: بازسازی ساختار فرهنگی بر عهده شورای فرهنگ عمومی علی الخصوص اعضای حقوقی این شوراست.

وی با بیان اینکه فرهنگ یک موضوع با اهمیت در سطح جامعه به شمار می رود، ادامه داد: نقش خانواده، مدرسه و دانشگاه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاستگذاری در حوزه ورزش و جوانان فومن بر اساس ضعف ها باشد

سیاستگذاری در حوزه ورزش و جوانان فومن بر اساس ضعف ها باشد