مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 12:252023-01-04اقتصادي

بازار گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری تامین است


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: طی روزهای گذشته به صورت متوسط بین 70 تا 75 تن کشتار مرغ در استان صورت گرفته است و در این بازار تامین است.

- سید عباس میراحمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تولید و کشتار مرغ گوشتی در مرغداری های چهارمحال و بختیاری متناسب با نیاز مردم این استان است و کمبودی در این خصوص در بازار مشاهده نمی شود.

وی افزود: طی روزهای گذشته به صورت متوسط بین 70 تا 75 تن کشتار مرغ در چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است که این میزان بازار این استان را تأمین کرده و جای هیچ نگرانی نیست.

میراحمدی عنوان کرد: میزان تولید جوجه تنها در یک واحد مرغداری از 214 واحد تولید مرغ گوشتی در چهارمحال و بختیاری بین 250 تا 300 هزار است، از این واحدهای تولیدی سالانه بیش از 27 هزار تن مرغ گوشتی به بازار عرضه می شود.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با اعلام سیاست های جدید بانک مرکزی نگرانی ها در خصوص تأمین نهاده های مرغداری که از خارج از کشور وارد می شود برطرف شده و امید است با حمایت هایی که صورت می گیرد، عرضه مرغ و تخم مرغ و قیمت آن ثابت نگه داشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری تامین است

بازار گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری تامین است