مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 12:302023-01-04سياسي

معرفی برگزیدگان نهمین دوره جایزه کتاب سال استان لرستان


آثار برگزیده و شایسته تقدیر نهمین دوره جایزه کتاب سال لرستان، همزمان با آیین پایانی این جایزه معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، آیین اختتامیه نهمین دوره جایزه کتاب سال لرستان  و رونمایی از کتاب سال در حوزه قرآن و عترت ظهر امروز با حضور جمعی از نویسندگان این استان برگزار شد.

منصور احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم گفت: عرصه خدمت رسانی لحظات شیرینی دارد که هم نشینی با فرهیختگان از شیرین ترین لحظات آن است.

وی افزود: دین اسلام بر پایه دانایی و علم و دانش استوار است و ستون دانایی هم کتاب است و بر همین اساس لفظ جلاله کتاب با مشتقات آن 250 بار در قرآن آمده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: از ابتدای کسب مسوولیت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان یکی از اولویت های کاری این اداره کل را تبیین و ترویج فرهنگ کتاب خوانی گذاشتیم و در این زمینه دست یاری به سوی فعالان حوزه کتاب دراز می کنیم.

وی با بیان اینکه میزان سنجش دانایی مردم و اعتلای فرهنگ هر قوم و جامعه با میزان کتاب سنجیده می شود، عنوان کرد: هر چه ارتباط با کتاب بیشتر باشد مردم اندیشمندتر هستند.

احمدی با اشاره به اینکه سیاست راهبردی اداره کل ارشاد ترغیب و تشویق امر کتاب است، تصریح کرد: در بهمن ماه رویداد بزرگ کتاب را در دو بخش در لر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان نهمین دوره جایزه کتاب سال استان لرستان

معرفی برگزیدگان نهمین دوره جایزه کتاب سال استان لرستان