مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 12:352023-01-04سياسي

افتتاح 13 مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار دیگر تا پایان سال


رییس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از افتتاح 13 مرکز کارآفرینی دیگر در سطح کلانشهر تهران تا پایان سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد احمدی صدر از افتتاح 13 مرکز کارآفرینی دیگر در سطح کلانشهر تهران تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: این سازمان در راستای رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده، نسبت به افتتاح مراکز تخصصی و تسهیل کارآفرینی در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران، اقدامات مهمی را انجام داده است.

رییس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در همین راستا، سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران پویشی را تحت عنوان دوشنبه های کارآفرینی آغاز کرده و در این راستا در نظر داریم تا پایان سال 13 مرکز تخصصی کارآفرینی به بهره برداری برسانیم که جزییات هر یک از این مراکز در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و آمار مراکز در دست افتتاح، شاهد رشد 350 درصدی عملکرد سازمان در این حوزه هستیم، عنوان کرد: با راه اندازی این مراکز تا پایان سال، شهرداری تهران به عنوان تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام با ایفای نقش تسهیل گری و مسئولیت اجتماعی با رویکرد جلب مشارکت های بخش خصوصی و گروه های جهادی، دسترس پذیری بهتر و بیشتر برای تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 13 مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار دیگر تا پایان سال

افتتاح 13 مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار دیگر تا پایان سال