مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 12:402023-01-04سياسي

امینی: برای کنترل گرانی حرف نزنید عمل کنید


نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی از دولتمردان کشور خواست تا برای جلوگیری از مهاجرت های بی رویه روستاییان، استمهال وام های کشاورزی و بخشودگی آنها را در دستور کار قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمزه امینی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز چهارشنبه (14 دی ماه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حضرت ابوالفضل العباس (ع) در واقعه عاشورا رفتند آب برای اهل بیت رسول گرامی اسلام (ص) بیاورند که شهید شدند و حاج قاسم سلیمانی هم رفتند آبرو برای امت رسول الله بیاورند که به شهادت رسیدند؛ یاد و خاطره اشان گرامی باد.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس در خصوص مسائل حوزه انتخابیه اش بیان کرد: این شهرستان ها که غیر از دامداری و کشاورزی شغل دیگری ندارند، تنها درآمدشان از این طریق است و چندین سال است که بر اثر خشکسالی درآمد مردم به حداقل رسیده و در بسیاری از موارد منجر به ضرر و زیان شده است و نتیجه آن را در مهاجرت مردم به شهرهای بزرگ شاهد هستیم.

وی در ادامه عنوان کرد: از دولتمردان درخواست دارم برای جلوگیری از این مهاجرت های بی رویه به استمهال وام های کشاورزی و بخشودگی آنها سریعا اقدام نمایند، چرا که کشاورزان توان پرداخت سود و اقساط وام های خود را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امینی: برای کنترل گرانی حرف نزنید عمل کنید

امینی: برای کنترل گرانی حرف نزنید عمل کنید