مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 12:552023-01-04حوادث

کشف محموله 430 کیلوگرمی شیشه در کرج


فرمانده انتظامی البرز با اشاره به کشف یک محموله 430 کیلوگرمی مواد مخدر شیشه در کرج، گفت: از ابتدای سال تاکنون 17 تن انواع مواد مخدر توسط پلیس البرز کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار عباسعلی محمدیان روز چهارشنبه 14 دی ماه در جمع خبرنگاران گفت: مبارزه بی امان با قاچاق و توزیع مواد مخدر از وظایف پلیس است و هر چه در این حوزه کشفیات داشته باشیم فرصت توزیع و رسیدن مواد مخدر به دست مصرف کننده یا افتادن افراد دیگر به دام اعتیاد را می گیریم.

محمدیان افزود: آنچه باعث رضایتمندی مردم می شود نبود معتاد در سطح شهر است که پلیس در این خصوص آمادگی دارد ظرف 48 ساعت اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در ادامه به میزان کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 17 تن انواع مواد مخدر توسط پلیس البرز در داخل استان و عملیات های مشترک کشف شده است.

9.

5 تن از این کشفیات در داخل استان بوده است.

فرمانده انتظامی البرز افزود: از نیمه دوم سال گذشته با پیگیری های استاندار البرز شاهد راه اندازی اردوگاه های ماده 16 بوده ایم و در حال حاضر چهار مرکز فعال در استان فعال است که 1300 معتاد متجاهر را نگهداری می کنند.

امیدواریم با اقداماتی که در این اردوگاه ها انجام می شود شاهد بازگشت این افراد به جامعه و اشتغال آنان باشیم تا به سمت اعتیاد برنگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله 430 کیلوگرمی شیشه در کرج

کشف محموله 430 کیلوگرمی شیشه در کرج