مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 13:002023-01-04اقتصادي

قوانین و رویه های اقتصادی باید منطقه ای متناسب سازی شوند


رییس اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه قوانین، مقررات و رویه های مربوط به حوزه اقتصادی و تجاری باید بصورت منطقه ای متناسب سازی شوند، گفت: خوزستان یک قطب صنعتی بزرگ در کشور است اما قوانین و مقررات مطابق ظرفیت های موجود این منطقه، - ایسنا/خوزستان رییس اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه قوانین، مقررات و رویه های مربوط به حوزه اقتصادی و تجاری باید بصورت منطقه ای متناسب سازی شوند، گفت: خوزستان یک قطب صنعتی بزرگ در کشور است اما قوانین و مقررات مطابق ظرفیت های موجود این منطقه، متناسب سازی نشده اند.

شهلا عموری در نشست هم اندیشی هیات اندیشه ورز سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان که امروز، 14 دی ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از قوانین، نسبت به شرایط منطقه ای و ظرفیت های موجود در استان خوزستان با خلاء هایی همراه است که باید در این خصوص بازنگری های جدی صورت بگیرد.

وی افزود: مانع زدایی در مسیر فعالیت های اقتصادی بخش خصوصی امری ضروری است که قطعا با همکاری مشترک سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان و اتاق بازرگانی اهواز، زمینه مطلوبی برای بهبود فضای کسب و کار فراهم می شود.

دبیر شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان تصریح کرد: صنایع بزرگ در استان به خوبی توسعه یافته اند اما همواره در بخش صنایع پایین دست به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین و رویه های اقتصادی باید منطقه ای متناسب سازی شوند

قوانین و رویه های اقتصادی باید منطقه ای متناسب سازی شوند