مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 13:002023-01-04اقتصادي

زیرسویه جدید کرونا با مشکلات گوارشی خود را نشان می دهد


زیرسویه جدید کرونا با علائمی مثل استفراغ، مشکلات گوارشی، دردهای شکمی و تب بروز می کند.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای البرز گفت: زیرسویه جدید کرونا با علائمی مثل استفراغ، مشکلات گوارشی، دردهای شکمی و تب بروز می کند.

احمد مهدوی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به افزایش تعداد مراجعان سرپایی به مراکز درمانی البرز اظهار کرد: در مقایسه با هفته گذشته این آمار افزایش داشته و به حدود 700 نفر در روز رسیده است.

وی با بیان اینکه حدود دو درصد از این مراجعان به کرونا مبتلا هستند، گفت: خوشبختانه با توجه به اینکه جمعیت زیادی از واجدین شرایط کشور، دز اول و دوم خود را تزریق کرده و یا به کرونا مبتلا شده اند، پادتن مقابله با این ویروس در بدنشان وجود دارد و حتی اگر مجددا کرونا بگیرند هم خفیف خواهد بود.

وی اضافه کرد: برای بالا رفتن ایمنی عمومی از مردم تقاضا می شود با حساسیت بیشتری نسبت به تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه هنوز موردی از ابتلا به زیر سویه جدید امیکرون در البرز مشاهده نشده، گفت: این زیر سویه با علائمی مثل استفراغ، مشکلات گوارشی، دردهای شکمی و تب بروز می کند.

سخنگوی ستاد کرونای البرز اضافه کرد: خوشبختانه هر چند قدرت انتشار این زیرسویه بالا است ولی شدت بیماری زایی آن بسیار کمتر از موارد قبلی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرسویه جدید کرونا با مشکلات گوارشی خود را نشان می دهد

زیرسویه جدید کرونا با مشکلات گوارشی خود را نشان می دهد