مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 13:202023-01-04دانش

مجوز افزایش رشته در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پیام نور


رییس دانشگاه پیام نور درباره افزایش کد رشته های جدید دانشگاه گفت: دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد 24 رشته و در مقطع دکتری 2 رشته از شورای گسترش مجوز دریافت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس  به نقل از دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی زاده رییس دانشگاه پیام نور با تاکید بر اهمیت جذب دانشجو اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به نسبت سال قبل 6 درصد رشد جذب دانشجویی داشته و 70 هزار نفر در مقطع کارشناسی جذب دانشگاه شدند که به نسبت سایر دانشگاه ها رشد قابل قبولی بوده است.

وی همچنین درباره افزایش کد رشته های جدید دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد 24 رشته و در مقطع دکتری 2 رشته از شورای گسترش مجوز دریافت کرد.

رییس دانشگاه پیام نور به نقش مهم رشته حقوق در دانشگاه پیام نور تاکید کرد و افزود: به ازای هر 300 دانشجوی حقوق در دانشگاه پیام نور یک عضو هیأت علمی وجود دارد که با توجه به شرایط و افزایش متقاضیان رشته حقوق در آینده نیاز به جذب هیأت علمی در این رشته داریم.

تقی زاده ادامه داد: مرکز تحقیقات حقوق دانشگاه می تواند با برگزاری دوره های تکمیلی حقوقی و همچنین دوره های مهارت افزایی به دانشجویان و فارغ التحصیلان کمک شایانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز افزایش رشته در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پیام نور

مجوز افزایش رشته در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پیام نور