مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 13:452023-01-04سياسي

955اثربه دبیرخانه جشنواره نمازدرکهگیلویه و بویراحمد ارسال شده است


رییس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد گفت: 955 اثر در بخش های مختلف برای داوری به دبیرخانه جشنواره نماز فجر تا فجر ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا قاسمی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این جشنواره در دهه فجر در استان برگزار می شود و در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری نماز، نفرات و آثار برگزیده در بخش های مختلف از سوی هیئت داوران معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی بیان داشت: اهداف این جشنواره ترویج، تعمیق و توسعه فرهنگ اقامه نماز، ظرفیت شناسی و ظرفیت سازی و تبیین کارکردهای فریضه نماز با بهره گیری از ظرفیت آحاد جامعه است.

قاسمی حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از تولید فکر، ایده و محصول پیرامون نماز و معرفی الگوهای موفق و تجلیلی و تقدیر از آثار برتر نماز را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد.

وی افزود: مخاطبان این جشنواره در دو بخش کودکان و دانش آموزان سه تا هشت سال و بزرگسالان از 18 سال به بالا شامل دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، فرهنگیان، هنرمندان، پژوهشگران، اعضای هیئت علمی، دانشگاه ها و حوزه های علمیه، فرهنگیان و مربیان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

955اثربه دبیرخانه جشنواره نمازدرکهگیلویه و بویراحمد ارسال شده است

955اثربه دبیرخانه جشنواره نمازدرکهگیلویه و بویراحمد ارسال شده است