مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 13:552023-01-04حوادث

کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق در ملایر


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف میلیاردی کالای قاچاق از یک دستگاه خودروی نیسان با هوشیاری مأموران پلیس امنیت اقتصادی در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزییات این خبر، بیان کرد: مأموران این یگان در راستای مقابله با قاچاقچیان کالا حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شده که بلافاصله ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی این خودرو را برای بررسی دقیق تر متوقف می کنند.

وی افزود: با توجه به نداشتن مدارک قانونی برای حمل هر نوع محموله، مأموران در بازرسی از این خودرو تعداد 79 قلم انواع لوازم خانگی از جمله جاروبرقی، قهوه ساز، ساندویچ ساز و اتو بخار به ارزش تقریبی دو میلیارد و 500 میلیون ریال را کشف کردند.

ساکی با بیان اینکه با تشکیل پرونده، تعداد یک نفر متهم در این رابطه به مراجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست تا در صورت رؤیت هر نوع اقدام یا مبادرت به حمل کالای قاچاق و فعالیت های مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های 110 منعکس کنند.

وی در ادامه از دستگیری 11 نفر از اعضای باند سرقت کفش از آپارتمان ها و سرقت از خانه باغ ها با تلاش مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت کفش از آپارتمان ها به ویژه در مناطق مرفه نشین و همچنین سرقت از خانه باغ ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق در ملایر

کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق در ملایر