مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:102023-01-04حوادث

کشف بیش از3 تن مواد مخدر در 48 ساعت/ دستگیری 82 قاچاقچی


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از 3 تن مواد مخدر و دستگیری 82نفر قاچاقچی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: ماموران انتظامی کشور در 48 ساعت گذشته موفق به کشف بیش از سه تن انواع مواد مخدر به ویژه در نقاط کویری حاشیه شرقی کشور شدند.

سردار مجید کریمی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در تشریح جزییات این خبر افزود: به منظور رصد و کنترل فعالیت های مجرمانه باندهای قاچاق مواد مخدر، سرنخ هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاقچی که قصد جابه جایی و انتقال مواد مخدر از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به عمق کشور را داشتند به دست آمد که با برنامه ریزی دقیق اطلاعاتی و عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف کامل اطلاعاتی و نیز رصد دقیق و پیچیده قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی خستگی ناپذیر و جان برکف به ویژه در استان های سیستان و بلوچستان و کرمان مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند محموله های سنگینی از مواد مخدر را از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به کشور منتقل کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا تصریح کرد: ماموران انتظامی با اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، قاچاقچیان را تحت کنترل و رصد خود قرار داده و طی عملیات های غافلگیرانه موفق به کشف سه و نیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از3 تن مواد مخدر در 48 ساعت/ دستگیری 82 قاچاقچی

کشف بیش از3 تن مواد مخدر در 48 ساعت/ دستگیری 82 قاچاقچی