مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:152023-01-04اقتصادي

دورههای کاردانی فنی و مهندسی فناوری انرژی های تجدیدپذیر تصویب شد


با تصویب شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی برای نخستین بار دوره های کاردانی فنی و مهندسی فناوری (کارشناسی ناپیوسته) انرژی های تجدیدپذیر در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می شود.

- با تصویب شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی برای نخستین بار دوره های کاردانی فنی و مهندسی فناوری (کارشناسی ناپیوسته) انرژی های تجدیدپذیر در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، علیرضا جمالزاده با اعلام این خبر افزود: پیش بینی و برآورد سیاست گذاران و متخصصان انرژی، حاکی از افزایش سهم و نقش مؤثر و بی بدلیل انرژی های تجدید پذیر در تأمین انرژی مورد نیاز در مقایسه با انرژی های فسیلی در آینده نزدیک درکشور است لذا برنامه ریزی برای توانمندسازی نیروی انسانی در این بخش با هدف بکارگیری آنها در صنعت مورد نظر به ویژه صنعت برق از اهمیت زیادی برخوردار است.

سرپرست دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: در این راستا، رشته های تحصیلی انرژی های تجدید پذیر، در ذیل گروه صنعت و به کمک وزارت نیرو، با هدف تربیت نیروی متخصص مورد نیاز این بخش در سال 1401 تدوین، تصویب و مقرر است تا در مراکز آموزشی حائز شرایط، امکانات و استانداردهای لازم دانشگاه در استان های تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورههای کاردانی فنی و مهندسی فناوری انرژی های تجدیدپذیر تصویب شد

دورههای کاردانی فنی و مهندسی فناوری انرژی های تجدیدپذیر تصویب شد